Vyhledávání

Kontakty

 

ElektromaX prodejna
Hlucká 898
687 62 Dolní Němčí

 

prodejna@elektro-max.cz

 

ZÁKAZNICKÁ LINKA 

► tel.  608 278 053 

 

Po - Pá :  7:00 - 17:00

So :          7:30 - 10:30

Doprava

Doprava zdarma

Při objednávce nad 3000 Kč máte dopravu po celé ČR zdarma !

 

Platba

Dotaz na prodejnu

Časté dotazy

Jaké výhody má registrace na internetové stránce www.ledtechnik.cz?

Registrace znamená jedenkrát zadat Vaše kontaktní údaje a do budoucna rychleji a pohodlněji on-line nakupovat. Stačí vyplnit registrační formulář a při další objednávce už se Vám zadané informace automaticky zobrazí.

 

Jak se mohu přihlásit?

Pokud jste nový zákazník na stránkách www.ledtechnik.cz, můžete se on-line registrovat vyplněním formuláře po kliknutí na políčko "nová registrace". Pokud jste již náš registrovaný zákazník, přihlašte se v políčku "Přihlášení"a zadejte své uživatelské jméno a heslo. Heslo si můžete kdykoliv změnit ve svém profilu.

 

Jak si můžu změnit heslo, adresu nebo e-mailovou adresu?

Vaše osobní údaje můžete změnit v rubrice "Adresa pro doručování". Zde se nacházejí údaje o Vaší firmě či fyzické osobě.

 

Zapomněli jste heslo?

Zašlete nám Váš požadavek na email: info@ledtechnik.cz a heslo Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu. Pokud Vám heslo nebude doručeno, obraťte se na nás telefonicky a my Vám rádi pomůžeme.

 

Jak poprvé objednat s registrací?

Nejdříve proveďte přihlášení v levém horním rohu. Vyhledejte si požadovaný výrobek a vložte jej do nákupního košíku. Vyhledávat výrobek můžete podle čísla výrobku, popisu výrobku nebo si výrobek naleznete v menu. V nákupním košíku se Vám zobrazí zvolený výrobek, jeho cena a výsledná cena všech nakoupených výrobků. Nakonec klikněte na políčko "Objednat". Vaše kontaktní údaje se vyplní automaticky, pouze potvrdíte jejich správnost. Poté si zvolíte způsob platby. Následuje poslední kontrola vybraných výrobků a celková cena objednávky včetně poštovného. Poštovné se zobrazuje pouze v případě, že bude objednávka nižší než 3.000,-Kč bez DPH. Pokud jsou některé údaje chybné, lze je jednoduše změnit. Pokud jste zadali Vaši e-mailovou adresu, obratem obdržíte potvrzení Vaší objednávky e-mailem.

 

Jak zjistím, že moje objednávka byla odeslána a doručena?

Informaci o správném odeslání Vaší on-line objednávky uvidíte okamžitě v potvrzení objednávky, která se objeví na Vašem monitoru. Potvrzení Vaší objednávky Vám bude zasláno také e-mailem.

 

Určité stránky a funkce se nezobrazují. Čím to může být?

Optimálního využití stránek www.ledtechnik.cz dosáhnete, pokud máte aktivován prohledávač Java a Javascript. Při objednávání prostřednictvím internetové stránky www.ledtechnik.cz musíte mít nastaveno povolení pro Cookies.

 

Jaké je zabezpečení přenosu údajů?

Všechny osobní údaje jsou zabezpečeny pomocí technologie SSL (Secure-socket-layer), které ochraňují Vaše data před neoprávněným přístupem. Veškeré údaje jsou zpracovávány naší společností a neposkytují se žádným třetím osobám.

 

Jak jsou chráněny mé osobní údaje, které zadám do systému?

Zpracování poskytnutých dat probíhá v souladu s ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Společnost LED Technik shromažďuje Vámi poskytnuté údaje za účelem poskytnutí služeb a prodeje výrobků. Veškeré údaje se zpracovávají pro marketingové aktivity naší společnosti ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Odběratel uzavřením kupní smlouvy uděluje souhlas společnosti LED Technik s využitím veškerých předaných údajů k marketingovým účelům společnosti LED Technik. Každý zákazník může kdykoliv písemně požádat společnost Ledtechnik, že s využitím kontaktních údajů pro marketingové účely nesouhlasí.

 

Jak najdu hledaný výrobek?

Pokud znáte, například z katalogu, číslo výrobku, zadejte ho do okna "Rychlá objednávka" v horní liště internetové stránky www.ledtechnik.cz a požadovaný výrobek se Vám okamžitě zobrazí.

 

Kdy bude objednaný výrobek doručen?

Objednaný výrobek Vám bude doručen prostřednictvím přepravní společnosti, kterou jste zvolil/zvolila při nákupu a to během následujících třech až pěti pracovních dnů.

 

Kdy platím poštovné?

Pokud je Vaše objednávka nižší než 3.000,- Kč.

 

Pokud mi pošlete výrobky z jedné objednávky ve dvou balících, platím poštovné vícekrát?

Ne, poštovné platíte jen jedenkrát za každou objednávku. Pokud je objednávka vyšší než 3.000,- Kč neplatíte poštovné vůbec.

 

Jaká je záruka na zboží?

Na naše výrobky poskytujeme záruku v délce 24 měsíců, pokud není u výrobku stanoveno jinak.

 

Kde naleznu záruční list?

Jako záruční a dodací list slouží faktura, která je součástí dodávky. Tuto fakturu si dobře uschovejte pro případnou reklamaci.

 

Kde mohu odevzdat staré nepotřebné elektrovýrobky?

Naše společnost je zapojena do kolektivního systému zpracování elektroodpadu. Elektroodpad odevzdejte na příslušných odběrných místech.

 

Je možné si objednané zboží osobně vyzvednout?

Ano, zboží si můžete vyzvednout osobně po telefonické domluvě na adrese: ElektromaX s.r.o., Nivnická 898, 687 62 Dolní Němčí

 

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 

Kam mohu vrátit zboží?

Vrácené zboží kvalitně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy zpět prodávajícímu.

Před zasláním zboží na výš uvedenou adresu uveďte zboží pokud možno do původního stavu. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu, které by musel zajistit prodávající.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Zboží nezasílejte na dobírku, v takovém případě bude zásilka vrácena zpět odesílateli.

 

Zboží doporučujeme před zasláním pojistit!

 

Dodržení 14-ti denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních nikoliv pracovních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě. Nestačí tedy odeslání v poslední den lhůty z Vaší pošty nebo předání dopravci.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

Jaké dokumenty přiložit

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám tak identifikaci daného zboží a reklamačního požadavku.

Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a faktury, kterou jste obdrželi zároveň se zbožím.

 

Stručný přehled na závěr

 

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14-ti kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat na adresu prodávajícího. Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče. Pokud spotřebitel u dodaného výrobku poruší originální obal, není možné takové zboží dodavateli vrátit. Dodavatel z hygienických a bezpečnostních důvodů na zboží s porušeným originálním obalem pohlíží jako na zboží dále nepoužitelné.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

 

 

Ostatní dotazy.

Na všechny další dotazy Vám odpovíme na telefonním čísle 604 854 998  nebo na e-mailové adrese info@ledtechnik.cz.